torsdag 11 november 2010

Eländes eländes elende

Jag är sjuk. Igen. Igår fick jag feber, och nu ligger jag här med fruktansvärd feberverk likt Rudolfs myr-motorväg i gipset (dock inte så hemsk för tillfället då jag precis vaknat upp från en stunds sömn och tagit tabletter, eftersom jag överhuvudtaget orkar skriva det här). Jag fryser, ojar mig, vrider och vänder och tycker väldigt synd om mig själv. Det tycker jag att ja har all rätt till! Dessutom är det så surt att missa så mycket i skolan eftersom vi snart snart har tenta, och stress har då inte jag hört att hjälper för tillfrisknande. Så, tack för att jag fick ta av er dyrbara tid till att klaga och tycka synd!

2 kommentarer:

CarroBarro sa...

Man får tycka synd om sig själv när man är sjuk för det är synd om dig! Dietisten rekommenderar choklad och te i mängder toppat med en svinbra film :D

Fröken Embretsén sa...

Det är tur man får de! Tack för tipset, det bidde lite Ben & Jerrys med choklad. Och te förstås ;)