fredag 27 maj 2011

Bloggutmaning!

Jag och min vän Emelie utlyser nu en bloggutmaning som jag tycker att alla på ett eller annat vis kan haka på. Det handlar om det här som varje person behöver i varierad mängd, det är helt nödvändigt men kan kännas som nödvändigt ont. Pengar. "Pengar pengar, jag önskar att det inte fanns några pengar" sa Tjorven, men sanningen är att livet skulle bli alltför svårt utan dem. En och annan student vrider och vänder på sig då månaden inte räcker pengarna ut, och med detta som inspiration startar vi den här utmaningen som uppmanar oss alla att dela med oss av våra bästa prima Spartips.
Blogga om sånt som kan inspirera till att spara några slantar då och då, eller hitta rabatter, tips och trix för att dryga ut kassan, recept på billig mat - vad som helst! Haka på vettja

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar din fina presentation av vår utmaning!!! Fantastiskt vad du är bra på att skriva!! Bra tjej!!