onsdag 9 november 2011

Senaste nytt

Idag har jag äntligen lagt distansstudierna på hyllan för den här terminen, och tur var väl det, annars hade jag snart börjat klättrat på väggarna på riktigt. Nu ska jag läsa på universitetet, och förutom en helsurrig förmiddag som det tyvärr brukar bli inledningsvis på kurser tycker jag det låter lovande. 
Dimman ligger tät över stan idag och det är så ruggigt kallt. Då är det skönt att kunna tända en eld i spisen när man kommer hem, dra soffan framför och ta sig en liten tupplur i den sköna värmen


Det nya teet från Kobbs köptes hem och testades (och nu fick dom gratis reklam). Inte enbart för dess fina yttre, men det skadade ju inte att påsen var så fin att den gärna får stå framme. Vissa tycker det luktar wc-anka, själv föredrar jag att dricka det som ett ypperligt morgonte

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja! Kan inte kommentera min egen blog... Stannar i Åsarna när jag far till Laxsjö, shoppar sportkläder på ett outlet. Craft-kläder tex.
Kör hårt på universitetet nurå! /Jens